Sebeúcta u dětí

Heinz-Peter Röhr ; z německého originálu přeložil Petr Babka

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
Obsah Úvod Sebeúcta - jedna z nejpodstatnějších věcí ...................... 9 1 Mylné názory na sebeúctu .......................................13 Mylný názor č. 1 : Kdo je bohatý, má pevnou sebeúctu............13 Mylný názor č. 2: Kdo je úspěšný, má pevnou sebeúctu............14 Mylný názor č. 3: Kdo je inteligentní, má pevnou sebeúctu......14 Mylný názor č. 4: Kdo je krásný, má pevnou sebeúctu.............15 Mylný názor č. 5: Kdo je mocný, má také mocnou sebeúctu. ... 15 2 Vývoj sebeúcty..................................................17 Důležitou roli hrají geny.......................................17 Význam vnitřních programů.......................................13 Životní otázky..................................................19 3 Negativní programy jsou škodlivé pro sebeúctu ..................25 Utajený program Nejsem vítaný ..................................25 Utajený program Nejsem dostatečný ..............................38 Utajený program Ošidili mě......................................53 Další negativní utajené programy, které jsou typické............63 Chvála sebelásky ...............................................71 4 Analýza pocitu vlastní hodnoty - rodiče získávají „jasnozřivosť 73 Životní otázky v analýze pocitu vlastní hodnoty.................74 Kazuistiky......................................................30 To nejpodstatnější o utajených programech.......................37 Jak nové programy ukotvujeme....................................39 5 Problematické vztahy mezi rodiči a dětmi.......................97 Narcistické zneužívání.........................................97 Dítě jako náhrada za partnera.................................105 Dítě v symbióze...............................................111 Rozmazlování..................................................120 Když chybí jeden z rodičů ....................................123 Děti úspěšných rodičů ........................................126 6 Úzkosti rodičů ve společnosti zaměřené na výkon ..............129 Obavy rodičů-stíhaěek.........................................131 Co mohou rodiče-stíhačky dělat................................133 7 Vývoj nezávislé sebeúcty .....................................143 Jak zacházet s pochvalami................................... 144 Jak zacházet s kritikou.......................................148 Jak zacházet s odpovědností...................................150 Puberta a sebeúcta .......................................... 157 8 Jak propustit děti do nezávislosti............................163 Milovat, ale nezadržovat......................................163 Když se „děti“ nechtějí odpoutat .............................167 Otázka po smyslu života ......................................169 Vidět děti tohoto světa.......................................171 Příloha .........................................................173 Psychoedukace ve škole - obecné rady učitelům ................173 Materiál pro rodiče - příběhy pro děti........................182 Závislost na počítačových a online hrách u dětí a mladistvých . 190 Adoptované děti...........................................191 Literatura 195
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------i-4500
1 kpw016301
3 ABE199
5 20230124151426.7
7 ta
8 180808s2018----xr ||||e|f||||000|0|cze||
20 ## $a 978-80-262-1381-9 $q (brožováno)
40 ## $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda
41 1# $a cze $h ger
72 #7 $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie $2 Konspekt $9 17
80 ## $a 316.346.32-053.2 $2 MRF
80 ## $a 159.923.2 $2 MRF
80 ## $a 159.923.35 $2 MRF
80 ## $a 316.362.1-055.52-055.62 $2 MRF
80 ## $a 37.03-053.2 $2 MRF
80 ## $a (0.062) $2 MRF
100 1# $a Röhr, Heinz-Peter, $d 1949- $7 jo20010084732 $4 aut
240 10 $a Wie ich meinem Kind zu einem starken Selbstwertgefühl verhelfe. $l Česky
245 10 $a Sebeúcta u dětí : $b jak ji pěstovat a chránit / $c Heinz-Peter Röhr ; z německého originálu přeložil Petr Babka
250 ## $a Vydání první
264 #1 $a Praha : $b Portál, $c 2018
300 ## $a 196 stran ; $c 21 cm
490 1# $a Spektrum ; $v 114
504 ## $a Obsahuje bibliografii
650 07 $a děti $2 czenas $7 ph114392
650 07 $a sebepojetí $2 czenas $7 ph125450
650 07 $a sebeúcta $2 czenas $7 ph441064
650 07 $a sebedůvěra $2 czenas $7 ph118402
650 07 $a rodiče a děti $2 czenas $7 ph116053
650 07 $a výchova dítěte $2 czenas $7 ph127420
650 09 $a children $2 eczenas
650 09 $a self-concept $2 eczenas
650 09 $a self-esteem $2 eczenas
650 09 $a self-reliance $2 eczenas
650 09 $a parents and children $2 eczenas
650 09 $a child rearing $2 eczenas
655 #7 $a populárně-naučné publikace $2 czenas $7 fd131864
655 #9 $a popular works $2 eczenas
700 1# $a Babka, Petr, $d 1967- $7 jx20071016007 $4 trl
830 #0 $a Spektrum (Portál)
901 $b 9788026213819 $f 1. vydání $o 20181102
910 ## $a ABE199 $b A 1552.70 $x kpw016301
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link