Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
Obsah
Úvod
Sebeúcta - jedna z nejpodstatnějších věcí ...................... 9
1 Mylné názory na sebeúctu .......................................13
Mylný názor č. 1 : Kdo je bohatý, má pevnou sebeúctu............13
Mylný názor č. 2: Kdo je úspěšný, má pevnou sebeúctu............14
Mylný názor č. 3: Kdo je inteligentní, má pevnou sebeúctu......14
Mylný názor č. 4: Kdo je krásný, má pevnou sebeúctu.............15
Mylný názor č. 5: Kdo je mocný, má také mocnou sebeúctu. ... 15
2 Vývoj sebeúcty..................................................17
Důležitou roli hrají geny.......................................17
Význam vnitřních programů.......................................13
Životní otázky..................................................19
3 Negativní programy jsou škodlivé pro sebeúctu ..................25
Utajený program Nejsem vítaný ..................................25
Utajený program Nejsem dostatečný ..............................38
Utajený program Ošidili mě......................................53
Další negativní utajené programy, které jsou typické............63
Chvála sebelásky ...............................................71
4 Analýza pocitu vlastní hodnoty - rodiče získávají „jasnozřivosť 73
Životní otázky v analýze pocitu vlastní hodnoty.................74
Kazuistiky......................................................30
To nejpodstatnější o utajených programech.......................37
Jak nové programy ukotvujeme....................................39
5 Problematické vztahy mezi rodiči a dětmi.......................97
Narcistické zneužívání.........................................97
Dítě jako náhrada za partnera.................................105
Dítě v symbióze...............................................111
Rozmazlování..................................................120
Když chybí jeden z rodičů ....................................123
Děti úspěšných rodičů ........................................126
6 Úzkosti rodičů ve společnosti zaměřené na výkon ..............129
Obavy rodičů-stíhaěek.........................................131
Co mohou rodiče-stíhačky dělat................................133
7 Vývoj nezávislé sebeúcty .....................................143
Jak zacházet s pochvalami................................... 144
Jak zacházet s kritikou.......................................148
Jak zacházet s odpovědností...................................150
Puberta a sebeúcta .......................................... 157
8 Jak propustit děti do nezávislosti............................163
Milovat, ale nezadržovat......................................163
Když se „děti“ nechtějí odpoutat .............................167
Otázka po smyslu života ......................................169
Vidět děti tohoto světa.......................................171
Příloha .........................................................173
Psychoedukace ve škole - obecné rady učitelům ................173
Materiál pro rodiče - příběhy pro děti........................182
Závislost na počítačových a online hrách u dětí a mladistvých . 190 Adoptované děti...........................................191
Literatura
195
Field | Ind | Field content |
leader | -----nam-a22------i-4500 | |
1 | kpw016301 | |
3 | ABE199 | |
5 | 20230124151426.7 | |
7 | ta | |
8 | 180808s2018----xr ||||e|f||||000|0|cze|| | |
20 | ## | $a 978-80-262-1381-9 $q (brožováno) |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda |
41 | 1# | $a cze $h ger |
72 | #7 | $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie $2 Konspekt $9 17 |
80 | ## | $a 316.346.32-053.2 $2 MRF |
80 | ## | $a 159.923.2 $2 MRF |
80 | ## | $a 159.923.35 $2 MRF |
80 | ## | $a 316.362.1-055.52-055.62 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.03-053.2 $2 MRF |
80 | ## | $a (0.062) $2 MRF |
100 | 1# | $a Röhr, Heinz-Peter, $d 1949- $7 jo20010084732 $4 aut |
240 | 10 | $a Wie ich meinem Kind zu einem starken Selbstwertgefühl verhelfe. $l Česky |
245 | 10 | $a Sebeúcta u dětí : $b jak ji pěstovat a chránit / $c Heinz-Peter Röhr ; z německého originálu přeložil Petr Babka |
250 | ## | $a Vydání první |
264 | #1 | $a Praha : $b Portál, $c 2018 |
300 | ## | $a 196 stran ; $c 21 cm |
490 | 1# | $a Spektrum ; $v 114 |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii |
650 | 07 | $a děti $2 czenas $7 ph114392 |
650 | 07 | $a sebepojetí $2 czenas $7 ph125450 |
650 | 07 | $a sebeúcta $2 czenas $7 ph441064 |
650 | 07 | $a sebedůvěra $2 czenas $7 ph118402 |
650 | 07 | $a rodiče a děti $2 czenas $7 ph116053 |
650 | 07 | $a výchova dítěte $2 czenas $7 ph127420 |
650 | 09 | $a children $2 eczenas |
650 | 09 | $a self-concept $2 eczenas |
650 | 09 | $a self-esteem $2 eczenas |
650 | 09 | $a self-reliance $2 eczenas |
650 | 09 | $a parents and children $2 eczenas |
650 | 09 | $a child rearing $2 eczenas |
655 | #7 | $a populárně-naučné publikace $2 czenas $7 fd131864 |
655 | #9 | $a popular works $2 eczenas |
700 | 1# | $a Babka, Petr, $d 1967- $7 jx20071016007 $4 trl |
830 | #0 | $a Spektrum (Portál) |
901 | $b 9788026213819 $f 1. vydání $o 20181102 | |
910 | ## | $a ABE199 $b A 1552.70 $x kpw016301 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}